سوالات متداول

آیا بدون ثبت نام امکان خرید محصولات انتشارات تاجیک وجود دارد؟
خیر. جهت خرید آنلاین محصولات حتما باید ثبت نام کنید. فقط در صورت خرید حضوری از فروشگاه انتشارات ثبت نام لازم نیست. اما اگر بعد از خرید در سایت ثبت نام کنید، از اطلاعیه های جدید ما با خبر خواهید شد.
رمز عبور خود را فراموش کرده ام.چگونه وارد سایت شوم؟
اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید،می توانید در قسمت "رمز عبور را فراموش کرده اید؟" نام کاربری خود را وارد کنید. پس از انتخاب گزینه ی ارسال،یک پیامک حاوی کد بازیابی برای شماره موبایل یا آدرس ایمیل شما ارسال می شود که می توانید با ارسال کد ارسال شده، فرآیند بازیابی رمز حساب خود را انجام دهید.
چگونه می توانم از سایت انتشارات تاجیک، خرید انجام دهم؟
پس از ثبت نام و دادن اطلاعات لازم، می توانید محصول مورد نظر را انتخاب کرده، هزینه ی آن را واریز کنید و شماره ی پیگیری را برای انتشارات بفرستید. در صورت صحیح بودن شماره ی پیگیری و واریز شدن مبلغ لازم، سفارش شما جهت ارسال ثبت می شود.
چطور می توانم با خدمات پس ا ز فروش ارتباط برقرار کنم؟
الف – از طریق ارسال ایمیل ب – دادن پیامک به موبایل معرفی شده ج – تماس با شماره موبایل یا تلفن های ثابت اعلام شده
چطور سفارشم را پیگیری کنم؟
پس از واریز شدن هزینه ی هر محصول، از طرف انتشارات پیامکی برایتان ارسال می شود که به شما اعلام می کند انجام سفارش شما در چه مرحله ای قرار دارد.
مدت زمان تحویل بسته ام چند روزه است؟
در تهران، محصول درخواستی شما یک روزه ارسال می شود. برای شهرستان ها محصولات مورد درخواست با پست سفارشی ارسال می شود که معمولا بین 48 تا 72 ساعت بعد به دست خریدار رسانده می شود.
معلم هستم. چطور می توانم از تخفیف ویژه ی معلمین برای خرید کتاب ها استفاده کنم؟
هرگاه تیراژ کتاب های درخواستی شما از 15 جلد بیشتر باشد، برای شما تخفیف ویژه ( 30 درصد نسبت به قیمت اعلام شده) در نظر گرفته می شود. شما می توانید از کل هزینه ی خرید کتاب، 30 درصد کم کنید و هزینه ی محصولات درخواستی را وریز کنید.
مبلغ از حساب من کسر شده است ولی خرید انجام نشده است. چه¬کاری باید انجام دهم؟
هرگاه خریدی انجام نشود، پولی به حساب انتشارات واریز نمی‌شود. معمولا در این موارد، بعد از 72 ساعت مبلغ کسر شده،دوباره از طرف بانک به حساب شما واریز می‌شود. در غیر این صورت با بانک خودتان تماس بگیرید.
- آیا بعد از ثبت نام و تکمیل خرید، امکان اضافه کردن یک محصول به سفارش وجود دارد؟
خیر. در صورت نیاز به خرید محصول دیگر، دوباره اقدام به ثبت سفارش کنید.
آیا امکان پرداخت درب منزل وجود دارد؟
در حال حاضر خیر. جهت تکمیل سفارش، حتما باید مبلغ مورد نظر از طریق درگاه بانکی یا زرین پال واریز شود.
آیا امکان تغییر آدرس برای ارسال بسته‌ی خود را دارم؟
با همان شماره موبایل یا ایمیلی که ثبت نام کرده‌اید، آدرس جدید را همراه با شماره‌ی پیگیری مبلغ واریزی برای انتشارات ارسال کنید.